Сюжетна основа завжди надає завданню більшої цікавості. По-перше, сюжетне оформлення малює цікаву історію, для якої математика – лише засіб прийняти в ній участь. По-друге, сюжетний компонент завжди має цікаве візуальне оформлення, а якісні, деталізовані та яскраві малюнки неодмінно посилюють мотивацію учня в успішному русі між етапами завдання. У ході виконання цієї вправи школяр буде допомагати чарівниці готувати зілля, підбираючи правильні інгредієнти до чародійної суміші. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься зображення великого котла, в якому вже бурлить варево. Поряд – симпатична відьмочка або мудрий чарівник, які чекають на допомогу школяра. Навколо котла розкидано різні складники зілля – гриби та жабки, насіння й кажани. Біля кожного – своє число. Під малюнками міститься зображення прикладу з мішаними числами. Приклад може мати або дію додавання, або – віднімання. Учень має памʼятати: цілий компонент опрацьовується окремо від дробового. Дитина виконує потрібні обчислення, шукаючи суму або різницю. Коли школяр знайде результат, необхідно співзіставити його з кожним із чисел на інгредієнтах для чаклунського варева. Тобто учень має з одного боку і виконати додавання чи віднімання, і з іншого – виконати округлення. Коли дитина це робить, то знаходить потрібний складник для зілля і переміщує його у котел. Після цього починається новий етап вправи, де треба буде виконати аналогічний набір дій. При цьому знаменники у дробових компонентах мішаних чисел завжди є різними, і при цьому – досить великими, двоцифровими числами. Тож підібрати спільний знаменник буде не так просто. Крім того, мішане число, яке є результатом прикладу, для простішого округлення варто скоротити.
Учень/учениця: використовує знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста.
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.
Учень/учениця: вміє зводити до спільного знаменника дроби.