Коли учень має справу з десятковими дробами, важливо правильно читати та сприймати їх. При роботі з дробами, які мають числа по обидві сторони від коми, учень називає два числа – окремо цілий компонент і окремо – дробовий. Цікаво, що під час роботи з дробом і виконання з ним різних математичних дій, кожен розряд отримує відносну самодостатність: окремо опрацьовуються десяті, соті, тисячні – але при цьому читається дріб як одне число. У ході виконання цього завдання дитина перевірятиме, чи правильно записали словами зображений числами десятковий дріб. На екрані перед школярем міститься зображення робочої зони, в якій знаходиться назва дробу. Поряд – персонаж, який урізноманітнює візуальний ряд завдання та робить його більш інтерактивним. Над цією композицією міститься формулювання завдання, де дріб називається вже числом. Мета учня полягає у тому, щоб визначити – чи правильно дріб записано словами, чи правильно названі всі розряди та те, які саме числа знаходяться у них. Перевірка вже готової роботи – водночас один із найбільш улюблених форматів завдань для учня, і разом із тим один з найефективніших способів закріплення отриманих раніше навичок. З одного боку дитина відчуває себе знавцем теми або навіть вчителем, перевіряючи вже готове завдання. З іншого – для того, щоб ефективно перевірити виконання вправи, треба досить добре розбиратись у темі. Отже спочатку дитина сама читає дріб, а вже потім порівнює власний варіант його назви з тим, що знаходиться у робочій зоні. Якщо є помилки, то вказувати на них не потрібно. Дитина має лише відповісти загалом, чи правильно названо дріб, чи ні. Коли школяр це зробить, то пройде на новий етап до аналогічного завдання з іншим десятковим дробом.
Учень/учениця: наводить приклади скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів.
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.
Учень/учениця: розуміє правила знаходження дробу від числа та числа за його дробом.