Фактично десятковий дріб – це просто особливий випадок звичайного дробу або мішаного числа, де у знаменнику є кругле число з одиницею в якості єдиної значущої цифри. Будь-який дріб, і десятковий не є винятком, є частиною цілого. Так от, якщо йде мова саме про десятковий дріб, то це умовне ціле було розділено на «10», «100», «1000» або більше частин. Щоб не писати такий знаменник і для того, аби ефективніше виконувати обчислення десяткових дробів із цілими числами, вони мають відповідний формат зображення: знаменник відповідає тому, де саме після коми знаходиться чисельник. Якщо ціле розділено на «10» частин, то чисельник стоїть відразу після коми на кшталт «0,5»; якщо на «100» частин, то з цим же чисельником дріб виглядав би так – «0,05». У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься записувати десятковий дріб, але не за звичайним дробом, а за малюнком. На екрані перед школярем міститься велике прямокутне поле, яке було розділено на безліч квадратиків. Деякі з них мають інший колір зображення. Дитина має підрахувати загальне число квадратиків. Для цього школяр має порахувати їх число у довжині та ширині прямокутника, після чого перемножити ці числа. Дізнавшись загальну кількість квадратиків, школяр дізнається, як далеко від коми знаходиться чисельник. А кількість квадратиків, що зображені в іншому кольорі, є і цим числом. Наприклад, якщо квадратиків загалом сотня, а зафарбовано «30», значить десятковий дріб має виглядати так: «0,30». Однак, останній нуль традиційно не пишеться, адже при підрахунках він не має значення. Відповідно дріб скорочується до десятих і записати у порожню клітинку під робочим полем треба наступне дробове число – «0,3».
Учень/учениця: наводить приклади скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів.
Учень/учениця: розуміє правила знаходження дробу від числа та числа за його дробом.
Учень/учениця: вміє формулювати основну властивість дробу.