Десяткові дроби – це не стільки особливий різновид математичних одиниць, скільки специфічний спосіб зображення звичайних дробів з «10», «100» та «1000» у знаменнику. В залежності від цього змінюється й те, як далеко від коми, умовної межі між цілим та дробовим компонентами десяткового числа, знаходиться значуще число. Наприклад, «0,3» означає число з трійкою у чисельнику та десяткою у знаменнику, а «0,03» означає, що у знаменнику вже «100», хоча чисельник такий самий. Однак, хоч десяткові числа не відрізняються від звичайних дробів за суттю, вони інші за формою, а тому і виконання математичних дій різного виду відрізнятиметься. Цьому й присвячене це завдання. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься зображення прикладу з кількома десятковими числами, які можуть мати або не мати цілий компонент. Між ними різні символи, що означають математичні дії. Тож в рамках одного прикладу дитині доведеться виконувати з десятковими числами і додавання, і віднімання, і множення, і ділення. Памʼятаючи, про те, що у множення і ділення перевага у порядку виконання перед додаванням та відніманням, школяр має проаналізувати цей приклад. Знаючи особливості виконання цих дій з десятковими числами, учневі необхідно не знайти остаточний результат, адже він вже є в наявності, а лише відновити порядок дій, тобто перемістити символи, які означають математичні процеси до «своїх» чисел. Таке спрощення є необхідним, адже виконати множення та ділення десяткових чисел у рядок досить складно. Замість цього дитина може просто оцінити остаточний результат та здогадатись, як до нього необхідно прийти, які дії в якому порядку з якими числами треба зробити. Коли школяр переносить математичні знаки на їх місця, то проходить на новий етап завдання.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.