Колись, коли школяр лише починав вивчання математичної науки, він спочатку вчив порядок чисел при лічбі, потім – те, де вони розташовані на числовій прямій. Лише після цього дитина вчилась порівнювати числа, щоб в результаті такого руху перейти до виконання математичних дій: додавання, віднімання, множення й ділення. У ході виконання цього завдання дитина як раз і виконуватиме деякі з цих дій у стовпчик. Важливо, аби школяр пам'ятав: десяткові дроби принципово відрізняються від звичайних чисел. Кома, яка розділяє цілу частину і дробову, розділяє кількість одиниць та кількість частин однієї одиниці, тож числа по різні боки від цієї коми грають абсолютно різні ролі – «1,2993» є меншим, ніж двійка, тоді як «1299,3» є зовсім тирохи меншим числом, ніж «1300». Однак, з механікою виконання додавання та віднімання десяткових дробів мало чим відрізняється від виконання цих же дій зі звичайними багатоцифровими числами – треба лише пам'ятати, де знаходиться кома та додавати й віднімати по розрядам. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься зображення нового прикладу з дією додавання або віднімання, при чому завжди елементами є саме десяткові дроби. Коли дитина працює зі звичайними числами, то «вирівнювати» їх треба за найменшим розрядом, тобто одиниці мають бути під одиницями, десятки – під десятками тощо. А тут такою точкою узгодження є кома. Відповідно десятки мають бути під десятками, а десяті – під десятими. І коли школяр виповнить всі обчислення, додаючи або віднімаючи по розрядам, то пройде на новий єтап вправи, де терба виконати аналогічні дії з іншою парою чисел. При цьому результат обчислень учень вписує сам, маючи в якості підказки лише ту саму кому, яка знаходиться на своєму місці в каркасі відповіді.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.