Тренування – один з небагатьох дійсно ефективних способів закріплення вмінь та навичок. Тому для того, щоб дитина остаточно навчилась виконувати ділення з двома звичайними дробами, необхідно після всіх різноманітних завдань та цікавих ігор, повʼязаних із цією темою, знову повернутись до звичайних прикладів, де необхідно знайти частку, тобто результат такого ділення. Тепер виконання її стане для учня досить простим і зрозумілим, і єдина складність полягатиме лише у обчисленнях, які треба виконувати подумки. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься зображення нового для кожного етапу прикладу з дією ділення та звичайними дробами на місці як діленого, так і дільника. По інший бік від знаку рівності знаходиться каркас дробу-добутку. Алгоритм ділення дитина вже знає. Дільник необхідно подумки перевернути та виконати множення таких двох дробів. Після цього необхідно спростити результат, розділивши й чисельник, й знаменник добутку на однакове число, якщо такий спільний дільник є. Коли школяр все це зробить, то результат вписує у каркас добутку. Починається наступний етап, де треба виконати аналогічні дії з іншим подібним дробом. У ході виконання цього завдання школяр стикнеться з досить непростими випадками множення та скорочення, виконуючи ці дії з багатоцифровими числами. Хоча механіка виконання завдання може здатись одноманітною, його родзинкою, яка посилює цікавість дитини до вправи, є візуальне оформлення. Робочу зону на кожному етапі оточують малюнки – деталізовані та багатоелементні, які мають сюжетний звʼязок між собою. У компанії цих образів та персонажів дитині значно цікавіше рухатись між етапами завдання, тим паче, що візуальний ряд змінюється разом із числами.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.