Особливість роботи зі звичайним дробом полягає у тому, що деякі звичні дії мають досить нетиповий спосіб виконання: вони реалізуються через інші дії, змінюють порядок тощо. Це цілком стосується й ділення натурального числа на звичайний дріб, яке буде опрацьовано у ході виконання цього завдання. На екрані перед школярем міститься зображення такого прикладу – нового для кожного наступного етапу. Правило виконання ділення в такому випадку наступне. Натуральне число необхідно спершу представити у вигляді звичайного дробу. Оскільки знаменник – кількість рівних частин, на яке було розділено число, а воно розділеним не є, то знаменником є число «1», тоді як саме число переходить у чисельник. Ділення полягає у тому, щоб учень перемножив не чисельники та знаменники (як у випадку з множенням), а чисельник, який є цілим числом, зі знаменником дробу, тоді як знаменник цілого числа – одиницю – з чисельником дробу. Результат першої дії – чисельник добутку, а результат другої – його знаменник. У цьому завданні будуть подаватись здебільшого ті випадки, коли добуток при діленні на звичайний дріб є цілим числом. Наприклад, на трійку треба розділити дріб з одиницею у чисельнику та сімкою в знаменнику. Трійка множиться на сімку, як і дві одиниці. В результаті добуток є дробом з числом «21» у чисельнику та одиницею в знаменнику – тобто він є цілим числом «21». Саме його і треба вписати у порожню клітинку, яка знаходиться після знаку рівності. Коли дитина це робить, то проходить на новий етап до іншого аналогічного прикладу. Виконання ділення на звичайний дріб є досить простим, однак, сам алгоритм дій (перетворення натурального числа на дріб, зворотне множення, перетворення добутку на ціле число, якщо це можливо) треба тримати в памʼяті під час виконання.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.