Якщо множники змінити місцями, добуток не змінюється – однак, для ділення таке правило не діє, а саме тому якщо попереднє завдання було присвячене випадкам, коли звичайний дріб є дільником, то ця вправа пропонує розглянути випадки, коли він є діленим, адже вони істотно відрізняються за способом розвʼязання. Різниця полягає більше у порядку дій, тоді як роль кожного елемента прикладу не змінюється. На екрані перед школярем міститься зображення математичного прикладу з дією ділення – нового для кожного етапу завдання. Дільник – завжди ціле натуральне число, тоді як ділене – звичайний дріб. Алгоритм розвʼязання прикладу такий: учень має сприймати натуральне число як звичайний дріб, де знаменник – одиниця, тоді як чисельник залишається самим числом без змін. Далі подумки перевертає цей дріб і множить його з діленим. Дія ділення фактично не виконується, і різниця між множенням та діленням полягає лише у тому, що у другому випадку дільник треба перевернути, перемножуючи чисельник зі знаменником, а знаменник – з чисельником, щоб після цього виконати спрощення дробу, якщо це можливо. Складність цього завдання полягає у тому, що всі ці дії учень має виконати подумки: перевести натуральне число у дріб, виконати послідовне множення, спростити дріб-частку. У каркас після знаку рівності дитина вписує вже остаточний результат своїх обчислень. Коли школяр це робить, то проходить до нового етапу, де треба виконати аналогічну послідовність дій з іншим виразом. Поряд є активна кнопка, що містить підказку для учня. Там алгоритм пошуку частки розписується докладно, але користуватись цією підказкою варто лише в крайньому випадку.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.