Сюжетне оформлення завдань, які присвячені тим чи іншим математичним темам, грає досить важливу роль. Завдяки цьому прийому вдається зберегти цікавість учня до вивчення поданого матеріалу навіть якщо форма його викладання не відрізняється від звичайних збірок прикладів. І ця вправа прекрасно демонструє користь від сюжетного оформлення, маючи певну тематику та різноманітне її втілення. Тематика цього завдання – культура різних країн та народів світу, а це завжди цікавить учнів, яких приваблює все екзотичне, нове, незвичайне. На екрані перед школярем міститься зображення математичного прикладу або з дією додавання, або з дією віднімання. Складність цього виразу полягає у тому, що його складові частини – це завжди звичайні дроби, які при цьому мають різні знаменники. Для того, щоб додати або відняти їх, необхідно привести ці дроби до спільного знаменника. Учень вже знає, як це робиться: треба знайти число, до якого можна привести всі знаменники шляхом множення, після чого кожен дріб (і чисельник, і знаменник) помножити на потрібне число, аби знаменники у всіх були однакові. Вже після цього залишається додати або відняти чисельники, які було отримано після множення, залишивши без змін знаменник. На кожному етапі буде лише один такий приклад, але дробів у ньому може бути й три, тож дитині необхідно докласти певних зусиль та сконцентруватись, аби подумки виконати спочатку множення, а потім – додавання та віднімання з цими числами. В якості орієнтирів подаються варіанти відповіді, що знаходяться за межами робочої зони. Варіанти різні, тож знайти правильний не так вже й важко. Кожен приклад оточують малюнки, які повʼязані з новим народом, новою культурою.
Учень/учениця: використовує знаходження спільних дільників двох чисел, найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста.
Учень/учениця: використовує знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста.
Учень/учениця: наводить приклади скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів.
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.