Порівняння результатів математичних прикладів може набути різної форми та різного оформлення, в тому числі й ігрового, як у цій вправі, де сюжетною основою завдання є гра у футбол. На екрані перед школярем міститься зображення двох футбольних воріт, між якими гравець із футбольним мʼячем вагається, не знаючи, куди завдати удар. Завдання полягає у тому, щоб допомогти цьому футболісту визначитись і відправити мʼяч туди, куди потрібно. Над кожними воротами є свій приклад зі звичайними дробами. В рамках одного виразу може бути кілька таких елементів та дві дії – додавання та віднімання. Учень уважно аналізує кожен вираз та розвʼязує їх. Коли школяр знаходить відповідь для першого виразу, то запамʼятовує її і приступає до другого. Розвʼязавши ще й другий приклад, учень порівнює результати, після чого переносить мʼяч у потрібні ворота. У формулюванні завдання вказується, куди треба забити гол на конкретному етапі – у ворота з більшою чи меншою відповіддю. Після того, як дитина забиває мʼяча, починається новий етап, де треба буде виконати аналогічний набір дій з іншими прикладами. У кожному виразі буде по кілька дробів, але головна складність у тому, що ці дроби завжди мають різні знаменники, причому досить великі. Учень має уважно опрацьовувати кожну пару чисел, не забуваючи також і про круглі дужки, які показують, які дроби слід опрацювати першими. Знайшовши спільний множник та виконавши додаванні чи віднімання, школяр має скоротити дріб, якщо це можливо, аби далі працювати з ним було простіше. Таким чином, дитині доводиться подумки виконувати досить великий набір дій, що корисно для розвитку його концентрації та памʼяті так само, як і для розвитку вміння віднімати й додавати дроби.
Учень/учениця: вміє зводити до спільного знаменника дроби.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.