У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься у ігровій формі розвʼязувати елементарні рівняння з математичною дією множення або ділення та звичайними дробами у складі виразів. На екрані перед школярем міститься зображення нового такого рівняння для кожного наступного етапу завдання. Дитина аналізує його та бачить, який елемент замінено на «х». Дія у рівнянні лише одна, а завдання, яке ставиться перед школярем, полягає у тому, щоб вибрати з-поміж варіантів, які подаються біля рівняння, те число, яке підходить на місце невідомого для доповнення та завершення правильної рівності. Ігровий аспект проявляється у оформленні завдання. На екрані є кілька персонажів, які взаємодіють між собою. рівняння зображується у діалоговій хмаринці, яка означає фразу одного з героїв, тоді як варіанти невідомого оточують іншого. Тож дитина має допомогти одному персонажу розгадати загадку іншого. Для цього учень може або підставити кожен з варіантів на місце невідомого і перевірити результат описаної дії, або ж пригадати спосіб знаходження невідомого елемента. Наприклад, якщо невідомим є множник, то учень ділить добуток на відомий множник, знаходиться, яке число ховається на «х» та вибирає його серед варіантів, які в такому випадку служитимуть лише в якості орієнтирів при самостійному виконанні всіх обчислень. Складність цього завдання полягає у тому, що всі обчислення дитина має виконати подумки, самостійно обдумуючи їх хід. Наприклад, добутком є ціле число. Його треба розділити на відомий множник-дріб. Дитина сприймає ціле число як звичайний дріб з одиницею в знаменників, після чого перевертає відомий множник та перемножує його у такому вигляді з добутком, знаходячи невідомий множник.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.