Вправи, що присвячені темі додавання та віднімання дробів й мішаних чисел, структуровано не лише за тематикою (десь дитина грає роль дайвера, десь допомагає відьмі варити чарівне зілля, десь – літає серед хмарин), а й за рівнем складності. При цьому цей рівень зростає поступово, аби учень звикав до нових сторін виконання вказаних вище дій. У ході виконання цього завдання школяр працюватиме із зірковими сузірʼями, причому потрібну зірочку дитина вибиратиме, розвʼязуючи більш складні приклади, ніж у попередніх завданнях, однак, зростання рівня складності дуже поступове, тож учень навряд це помітить. На екрані міститься зображення зіркового сузірʼя – нового для кожного наступного етапу вправи. Біля кожної зірки, яка є частиною цього сузірʼя, є своє дробове чи мішане число, адже кожна зірка претендує на роль відповіді для прикладу, що розташований нижче карти зоряного неба. Цей приклад містить кілька елементів. Дробова частина у мішаних числа цього прикладу завжди особлива для кожного з них, а тому доведеться шукати спільний знаменник і не один раз, а двічі: спочатку, щоб опрацювати першу пару чисел, а потім – для того, щоб цей проміжний результат використати при роботі з третім компонентом прикладу. При цьому у виразі є всі елементи ускладнення, з якими дитина стикалась досі: круглі дужки, які визначають порядок виконання дій, наявність і додавання, і віднімання в рамках одного виразу тощо. Однак, учень вже має досвід роботи з кожним із них окремо, тож ця вправа не має стати надто складною. Головне – учень має бути уважним, спочатку зрозумівши, які два дроби слід опрацювати першими. Зірки-варіанти є орієнтирами, які підказують хоча б приблизно, яким має бути спільний знаменник.
Учень/учениця: використовує знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста.
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.
Учень/учениця: вміє зводити до спільного знаменника дроби.