Сюжетна основа – це не лише спосіб відволікти дитину, аби вона доклала більше зусиль для концентрації на математичних діях та одиницях. Це також спосіб урізноманітнити роботу учня з числами, спосіб показати, що математика може мати дійсно життєвий спосіб використання, тож вона корисна для кожного. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься виконувати дію ділення, працюючи у крамничці. На екрані перед учнем міститься зображення такої крамниці з кількома різними предметами, що там продаються та самою продавчинею або продавцем. Наявність цих персонажів робить завдання більш цікавим та посилює інтерактивність й ігровий аспект, надаючи вправі сюжетної основи і роблячи з неї ідеальний інструмент для закріплення на практиці певних вмінь. Поряд з прилавком – таблиця звіту. Там вказується, скільки товару було, скільки стало. Над малюнком – формулювання завдання, де вказана задача. Наприклад, учень має знайти товар, ціна на який впала в «12» разів. Дитина знаходиться такий товар, розглядаючи початкову ціну як ділене, нову – як частку, і знаходячи, для якої пари чисел «12» є дільником. Таким чином, учень не лише виконує обчислення відразу для кількох прикладів, а й вчиться перекладати математичні назви на звичайну мову та користуватись цим при знаходженні потрібних чисел. При цьому числа у звіті подаються у формі таблиці, що спрощує опрацювання великого обсягу числової інформації. На кожному етапі змінюється не лише малюнок, зміст таблиці, а й також число у формулюванні завдання. Наприклад, на одному рівні це може бути дробове число, на іншому – ціле, на третьому – мішане. Учень навчиться подумки опрацьовувати приклади з будь-якими математичними одиницями у своєму складі.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.