Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Сюжетна основа – це не лише спосіб відволікти дитину, аби вона доклала більше зусиль для концентрації на математичних діях та одиницях. Це також спосіб урізноманітнити роботу учня з числами, спосіб показати, що математика може мати дійсно життєвий спосіб використання, тож вона корисна для кожного. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься виконувати дію ділення, працюючи у крамничці. На екрані перед учнем міститься зображення такої крамниці з кількома різними предметами, що там продаються та самою продавчинею або продавцем. Наявність цих персонажів робить завдання більш цікавим та посилює інтерактивність й ігровий аспект, надаючи вправі сюжетної основи і роблячи з неї ідеальний інструмент для закріплення на практиці певних вмінь. Поряд з прилавком – таблиця звіту. Там вказується, скільки товару було, скільки стало. Над малюнком – формулювання завдання, де вказана задача. Наприклад, учень має знайти товар, ціна на який впала в «12» разів. Дитина знаходиться такий товар, розглядаючи початкову ціну як ділене, нову – як частку, і знаходячи, для якої пари чисел «12» є дільником. Таким чином, учень не лише виконує обчислення відразу для кількох прикладів, а й вчиться перекладати математичні назви на звичайну мову та користуватись цим при знаходженні потрібних чисел. При цьому числа у звіті подаються у формі таблиці, що спрощує опрацювання великого обсягу числової інформації. На кожному етапі змінюється не лише малюнок, зміст таблиці, а й також число у формулюванні завдання. Наприклад, на одному рівні це може бути дробове число, на іншому – ціле, на третьому – мішане. Учень навчиться подумки опрацьовувати приклади з будь-якими математичними одиницями у своєму складі.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.11
Крамниця
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися