Круг можна розділити на кілька частин різними способами. Якщо взяти два радіуси, то та частина круга, що буде ними відокремлена від решти фігури, називатиметься сектором. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з таким сектором. На екрані перед учнем міститься зображення короткої задачі, де описується сектор круга. Задача не має сюжету, лише описується питання та надаються певні відомості про сектор та круг – ті, які необхідно, щоб знайти відповідь на питання. Біля тексту – зображення персонажа, який складає компанію дитині та посилює цікавість до виконання вправи. Учень читає умови завдання, після чого виконує необхідні обчислення подумки, розуміючи місце сектора в крузі, а також ту частину, яку він займає у ньому. Школяр знає, що сектор, який займає половину кола, має кут «180 градусів», тоді як повне коло – «360 градусів». Відповідно, якщо сектор займає дві третини кола, то «360» треба розділити на трійку, а частку помножити на двійку, щоб дізнатись розмір сектора. Виконання вправи є досить простим, але важливо, щоб учень отримав правильне розуміння процесу знаходження кута сектора. Під малюнком міститься кілька варіантів відповіді. Всі вони різні, але служать орієнтирам для дитини. У цій вправі школяр не лише покращує розуміння таких понять як «сектор» та круг, а й вчиться на практиці використовувати дроби, сприймаючи повний оберт кола як умовну одиницю, знаменник – як число частин, на які треба ці «360 градусів» розділити, а чисельник – те, скільки з них необхідно задіяти, тобто долучити до сектора. Таким чином ця вправа демонструє взаємозвʼязок між різними темами та розділами математичної науки.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження довжини кола і площі круга; аналізує стовпчасті та кругові діаграми.