Інтерактивність грає досить важливу роль у збереженні та посиленні зацікавленості школяра у виконанні того чи іншого завдання. Важливо не просто яскраво оформити вправу, а й дати дитині цікавий спосіб взаємодії з тими образами, що на малюнках зображено. Тому учень не просто вибирає числа, а виконує з ними ті чи інші дії в рамках сюжетної основи. У ході виконання цього завдання школяр допомагатиме рибалці у ловлі чисел-рибок. На екрані міститься зображення робочого поля, що виглядає як морські простори, по хвилях яких коливається човен із рибалкою. Під поверхнею води дитина бачить кілька мішаних чисел. Вони всі – варіанти відповіді на приклад, що подається наверху, над робочою зоною з малюнком. Це приклад також складається з мішаних чисел, а дії у виразі можуть бути двох видів: додавання та віднімання. Школяр виконує ці дії та знаходить відповідь на приклад, після чого вибирає правильний варіант та зачіпляє його на крючок рибалці, реалізуючи таким чином інтерактивний потенціал образів, з якими працює. Додавати і віднімати мішані числа не надто складно, адже цілий компонент опрацьовується окремо від дробового. Однак, оскільки знаменники у дробах різні, доводиться шукати спільний знаменник шляхом множення дробів на певні числа. Тому дробовий компонент у варіантах відповіді істотно відрізняється від дробів у прикладах. Власне, варіанти і є орієнтиром, завдяки якому дитина може зрозуміти, на які числа слід множити дроби, аби привести їх до спільного знаменника. Коли школяр допомагає рибалці впіймати потрібне мішане число, то проходить на новий етап до іншого прикладу та нового набору варіантів, що матимуть інше положення під водою, хоча сюжетна основа не змінюється.
Учень/учениця: використовує знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста.
Учень/учениця: наводить приклади скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів.
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.
Учень/учениця: вміє зводити до спільного знаменника дроби.