Тема множення дробів досить різноманітна та цікава, адже, вивчаючи її, учень неодноразово стикатиметься з різними тонкощами та особливими, складними, багатоелементними, а відтак і цікавими завданнями. Однак, підготовкою до цього і водночас окремою підтемою є тренування вміння множити звичайний дріб та натуральне, тобто ціле число. Цим і займеться дитина у ході виконання даного завдання. На екрані перед учнем міститься зображення прикладу такого множення – нового для кожного наступного етапу. У прикладі є відомим дріб-множник та добуток. Невідомим є ціле число, яке грає роль другого множника. Ця вправа виходить за межі традиційного завдання, де треба шукати невідомий множник, адже головне тут – розуміння процесу. Учень має згадати, що при множенні на дріб, натуральне число саме має сприйматись як дріб із чисельником у вигляді самого себе та знаменником у вигляді одиниці. Після цього вже можна множити послідовно – чисельник на чисельник, на знаменник – на знаменник (на відміну від додавання та віднімання, при множенні знаменник теж використовуються), якщо це можливо, перед цим скоротивши числа по діагоналях, розділивши чисельник першого множника зі знаменником другого та знаменник першого множника з чисельником другого на певні спільні для цих двох пар дільники. Таким чином, у цій вправі учень не має ділити добуток на відомий дріб множник. Натомість дитина має просто уявити, яке ціле число треба використати, аби при множенні перший дріб перетворився на другий, тобто які зміни відбулись з його чисельником. Коли школяр вписує у порожню клітинку потрібне натуральне число, то проходить на новий етап до іншого подібного прикладу. На кожному етапі вираз супроводжується іншими ілюстраціями для посилення цікавості дитини у вправі.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.