Порівняння результатів двох різних прикладів – досить ефективний спосіб подачі інформації. Для того, щоб дати дитині можливість натренувати навички вирішення таких завдань, необхідна практика, але велика кількість одноманітних прикладів, якими б складними та різноманітними за числовим і функціональним складом вони не були, змусила б школяра нудьгувати, а допустити цього не можна, особливо враховуючи загальний рівень складності цих завдань. Тому кожна вправа відрізняється від попередньої за форматом подачі інформації, меті та акцентам, і у ході виконання цього завдання учень тренуватиметься знаходити менший або більший вираз, порівнюючи їх. На екрані перед дитиною міститься дві робочі зони з різними виразами. Ці приклади подаються без знаку рівності – вирішувати їх не обовʼязково. Однак, їх треба порівняти. Критерій підбору вказується вище, у формулюванні завдання. Наприклад, на одному етапі треба вибрати вираз, що дає більший результат, тоді як на іншому – той, що дає результат менший. Учень читає завдання та подумки виконує всі потрібні для цього обчислення. Іноді проста логіка може допомогти дитині. Наприклад, якщо у другому виразі є лише множення, але перший множник – відʼємне число, то, оскільки «мінус на плюс дає мінус», результат, яким би він не був, теж буде відʼємним числом, тоді як результат першого прикладу є числом додатним, то стає зрозуміло, що другий приклад менший. Іноді потрібні більш точні обчислення. Тоді дитина виконує їх для першого, запамʼятовує результат, після чого виконує обчислення для другого і порівнює їх. Коли школяр вибирає потрібний приклад, то проходить на новий етап, де стикнеться з іншою парою виразів.
Учень/учениця: вміє зводити до спільного знаменника дроби.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.
Учень/учениця: наводить приклади додатних та від’ємних чисел.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження модуля числа, порівняння раціональних чисел, додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.