Для ефективної та плідної роботи зі звичайними дробами необхідно знати про основну їх властивість, яка використовується у ряді випадків. Основна властивість дробу полягає у тому, що і чисельник, і знаменник звичайного дробу можна помножити на певне одне число (яке не є нулем), і дріб-добуток буде тотожним для першого дробу. Також треба памʼятати про особливість роботи зі знаками. Якщо знак чисельника змінити, а знак знаменника – ні, то знак дробу в цілому зміниться. При зміні знака знаменника без зміни знака чисельника знак дробу теж зміниться. А от якщо змінити як знак чисельника, так і знак знаменника, то знак дробу не зміниться, адже чисельник і знаменник – це те саме, що ділене та дільник. У ході виконання цього завдання дитина стикатиметься з різними випадками використання основної властивості дробу. На екрані перед учнем міститься зображення рівності, де з обох боків від знаку «=» міститься по одному дробу. Дроби різні, але тотожні. Учень має проаналізувати їх та зрозуміти, чи є один дріб результатом множення або ділення чисельника та знаменника першого дробу. У дробах використовуються буквені символи для того, щоб дещо ускладнити завдання та зробити його більш цікавим і показати, як використовувати основну властивість дробів. Важливо памʼятати, що основна властивість вважається правильно вжитою тоді, коли дріб з чисельником «х» та знаменником «5» перетворюється на дріб з чисельником «5х» та зі знаменником «25», що означає множення обох частин дробу на пʼятірку. Коли учень в результаті аналізу дробу відповідає на питання щодо використання його основної властивості, то проходить на новий рівень до іншого випадку. Ця властивість є тим, що дозволяє скорочувати дроби шляхом ділення чисельника та знаменника на одне число.
Учень/учениця: наводить приклади скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів.
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.