Вміння приблизно оцінювати результат тої чи іншої математичної дії є дуже корисним і важливим при вивченні математики. При цьому таке вміння залишається актуальним і тоді, коли дитина вже досить майстерна у додаванні, множенні, відніманні та діленні, щоб обчислювати точний результат виконання цих дій з відносно великими числами. У ході виконання цього завдання школяр тренуватиметься оцінювати суму або різницю дробів. Це актуально ще й тому, що далеко не завжди при роботі з дробовими числами необхідно дізнатись точний результат дії, іноді вистачає й приблизного для подальшого використання в більших виразах. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься новий приклад або з дією додавання, або з дією віднімання, де елементами виразу неодмінно є дробові числа. Поза межами робочої зони є кілька варіантів областей, в рамках яких має знаходитись точний результат. Учень має діяти за наступним алгоритмом. Для початку школяр обчислює точний результат, що не надто складно при грамотній порозрядній роботі. Після цього вибирає ту область, яка містить у собі цю відповідь. Наприклад, якщо сума двох дробів є числом «345,65», то воно знаходиться в області між «300» та «500». Коли школяр переносить потрібну область у порожню клітинку в робочій зоні під прикладом, то проходить на новий етап завдання, де зіштовхнеться з іншим прикладом подібного роду. Значення цього завдання подвійне. З одного боку воно допомагає учню отримати більше практики у додаванні та віднімання десяткових чисел. З іншого боку ця вправа дозволяє учню краще навчитись визначатись з областями значення тих чи інших прикладів, а ця навичка стане у нагоді в майбутньому.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.