Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Навчившись складати функції та знаходити їх значення, дитина отримує певний досвід у роботі з цими математичними одиницями, а головне – розуміння їхньої природи, яке можна використати для інших завдань нового формату. Ця вправа – така. У ході її виконання учень тренуватиметься оцінювати значення функції, що вимагає розуміння її моделі та значення її елементів. На екрані перед дитиною міститься зображення функції – нової для кожного наступного етапу завдання. Над нею міститься формулювання задачі, яка ставиться перед школярем. Там називається аргумент, який може дорівнювати будь-якому числу. Використання цього специфічного терміну разом із особливим зображенням самої функції дає зрозуміти особливість роботи над цією темою, адже функція – це не просто рівність з двома буквеними символами, а особливе правило у математиці, яке виражається через них та числа. Отже, школяр підставляє замість буквеного символу вказаний у завданні аргумент і проводить потрібні обчислення. Після цього він має оцінити функцію: під нею міститься два варіанти того, якою вона є. Варіанти неточні. Замість конкретних чисел надаються поля вірогідних значень, наприклад, «менше 10» та «більше 10». Дитина робить свій вибір згідно з результатами обчислень, після чого переходить на новий етап завдання, де треба буде аналогічним чином опрацювати вже іншу функцію з іншим значенням аргументу та новими варіантами для оцінки. Кожен етап супроводжується додатковими ілюстраціями, які мають певну спільну тему. Вони, ці малюнки, не повʼязані з математикою і функціями, але прикрашають собою задачу та роблять рух між етапами більш цікавим, мотивуючи учня.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ф.3
Оцінка значення функції
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися