Різноманітні властивості тих чи інших математичних дій та явищ мають бути корисними для учня у практичному плані, полегшуючи обчислення та опрацювання великих чисел та складних випадків. Однак, для учня їх все ж досить багато, тож замість того, щоб допомогти, вони можуть завадити, плутаючи дитину. Щоб цього не сталось, необхідно окремо повторити та закріпити головні ці властивості, і ця вправа – одна з тих, що присвячена цьому. На екрані міститься зображення прикладу з дією множення. Множників є кілька, всі вони – різні числа, іноді багатоцифрові. Знаходити добуток не потрібно – по інший бік від знаку рівності знаходиться інша варіація цього ж виразу, але з іншим порядком множників. Ця рівність ілюструє переставну властивість множення, згідно з визначенням якої добуток при множенні будь-якої кількості чисел не змінюється при перестановці елементів виразу місцями. У тому варіанті прикладу, який ілюструє цю властивість, одного множника бракує. Дитина має проаналізувати приклад та вписати таке число, щоб добуток для обох виразів був однаковим. Для цього школяр має лише знайти відсутній множник у прикладі, де всі вони знаходяться на своїх місцях. Коли учень вписує потрібне число, то проходить на новий етап завдання, де треба буде виконати аналогічний набір дій з іншим прикладом. Кожен рівень супроводжується малюнками, які сюжетно не повʼязані з математикою, але можуть привернути увагу дитини та урізноманітнити візуальний ряд завдання. Хоча ця вправа є досить легкою для виконання, вона є важливою, адже звертає увагу на одну з головних особливостей множення, яка залишається корисною і при опрацюванні дробів, і при множені додатних чисел на відʼємні і при інших формах роботи.
Учень/учениця: розуміє, що таке властивості додавання і множення раціональних чисел.