Маючи справу з десятковими дробами, важливо не заплутатись у розрядах цих чисел, що іноді мають як цілу, так дробову частини. Важливо не лише правильно читати десяткові дроби, відповідно називаючи різні його частини (ту, що знаходиться перед комою, та ту, о знаходиться після неї), а й записувати дроби за описом. Власне, цьому й присвячено дане завдання, яке механікою виконання доповнює попереднє. На екрані перед дитиною міститься зображення каркасу для десяткового дробу, кількість клітин в якому відповідає числу розрядів у ньому. Клітинки порожні всі до одної, але на своєму місці знаходиться кома, яка позначає «кордон» між цілою та дробовою частинами. Над каркасом знаходиться формулювання завдання, де десятковий дріб називається словами. Школяр читає опис цього числа і відповідно до нього записує цей дріб у каркас. Хоча кількість клітин і співпадає з числом розрядів, бажано, аби дитина перед тим, як записувати дріб, звірилась з розрядами після коми, називаючи кожен. Коли десяткові дроби виконують роль доданків, зменшуваних або інших складових частин прикладів із різними математичними діями, процес підрахунку результатів відбувається по розрядах: десяті додаються або віднімаються між собою, як соті або тисячні. Однак, коли дріб лише записується, він (точніше, саме його дробова частина) називається одним числом. Обовʼязково вказується розряд, якого досягає дріб. Наприклад, «0,43» називається «нуль цілих і сорок три сотих», але не «нуль цілих, чотири десятих і три сотих». Отже, школяр вписує у порожні клітинки цифри відповідно до названого у завданні дробу, після чого проходить на наступний етап. Та учень має аналогічним чином опрацювати інший дріб, вписавши його у новий каркас.
Учень/учениця: використовує знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста.
Учень/учениця: наводить приклади скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів.
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.
Учень/учениця: розуміє правила знаходження дробу від числа та числа за його дробом.