Учень, дійшовши до цього етапу вивчення дробів, вже знає, що десяткові не є чимось окремим від інших різновидів. Насправді десятковий дріб – лише специфічний випадок звичайних, що має особливий спосіб зображення, який дозволяє ефективно виконувати взаємодію з цілими числами та проводити математичні операції між собою без зайвих перетворень, спрощень тощо. У ході виконання попереднього завдання дитина перетворювала десятковий дріб на звичайний, що є досить корисним вмінням, однак, значно частіше учню доведеться виконувати протилежну дію – перетворювати звичайний дріб на десятковий. Саме цьому й присвячено дане завдання. На екрані перед школярем міститься зображення звичайного дробу або ж нового числа – в залежності від етапу вправи можуть бути подані обидва види дробів, адже вони однаково добре перетворюються на десяткові. По інший бік від знаку рівності знаходиться каркас десяткового дробу, кількість клітин в якому є підказкою для учня, адже зайвих клітин там не буде, їхнє число співпадатиме з кількістю розрядів в обох частинах дробу. Учень аналізує звичайний дріб (цілу частину, якщо вона є, треба просто вписати у порожні клітини до коми) і перетворює його на десятковий. Досить просто, якщо у знаменнику є кругле число з одиницею в якості єдиної значущої цифри. Тоді кількість нулів у ньому вказує на розрядність дробової частини: якщо у знаменнику «1000», значить після коми дріб сягає третього розряду, який називається «тисячні». Однак, наявність такого знаменника не є обовʼязковою. Іноді до неї доводиться додатково приводити звичайний дріб. Наприклад, якщо у знаменнику пʼятірка, то дріб треба подумки помножити на «2» і вписати у відповідну клітинку після коми добуток від цього множення.
Учень/учениця: розуміє правила знаходження дробу від числа та числа за його дробом.
Учень/учениця: вміє формулювати основну властивість дробу.