Геометричні фігури утворюють досить своєрідну та різноманітну ієрархію. Наприклад, квадрат є особливим випадком прямокутника, а той в свою чергу належить до чотирикутників. Не кожен чотирикутник є прямокутником, але кожен прямокутник є чотирикутником. Крім прямокутників та квадратів до цієї великої групи фігур відносяться також трапеції й паралелограми, які дитина опрацьовуватиме у ході виконання цього завдання. Паралелограм – це чотирикутник, сторони якого попарно паралельні, але при цьому у цій фігурі нема прямих кутів. Трапеція – чотирикутник, у якому лише дві сторони паралельні, а дві – ні. Завдяки цій вправі учень не лише познайомиться з ними, а й навчиться знаходити площу фігури кожного з цих видів. На екрані міститься зображення нової фігури для кожного наступного етапу. Вона неодмінно належить до одного з цих двох видів. При цьому вона подається як частина іншої, для котрої паралелограм або трапеція є меншою фігурою, вписаною у їхню структуру, наприклад, паралелограм знаходиться в середині прямокутника. Аби дитина не заплуталась, паралелограм та трапеція зображуються у не такий колір, як решта частин фігури, в яку вони вписані або з якою взаємодіють. При цьому подається достатньо відомостей, аби школяр зміг обчислити площу фігури. Поряд з її зображенням міститься активна кнопка з підказкою. Якщо учень забув, як знаходити площу цих чотирикутників, то у цій підказці міститься досить докладна інструкція для цього. Дитина виконує всі обчислення, після чого вибирає один із варіантів, поданих під фігурою, і проходить на новий етап до іншого подібного випадку. Там буде не лише інша фігура для опрацювання, а й інша довжина сторін.