Прямокутник – це двовимірна геометрична фігура, яка характеризується наявністю чотирьох сторін, які пересікаються виключно під прямими кутами. З цієї причини будь-яка пара сторін, що не пересікається, є завжди паралельною, а будь-яка пара сторін, які пересікаються, роблять це неодмінно тільки під прямим кутом та є перпендикулярними. Квадрат - це особливий випадок прямокутника, в якому всі сторони рівні. Будь-який квадрат є водночас прямокутником, але не будь-який прямокутник є квадратом. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься знаходити площу цих фігур. Для того, щоб зробити це, необхідно скористатись простою формулою, однією з найбільш легких у геометрії – треба перемножити довжини двох сторін, які пересікаються. Якщо йде мова про квадрат, то у ньому може бути відомою тільки одна сторона – її просто слід помножити саму на себе, щоб дізнатись площу фігури, яка завжди позначається у квадратних одиницях виміру, тобто, наприклад, у квадратних сантиметрах. На екрані перед учнем міститься зображення нового квадрата або прямокутника для кожного наступного етапу цього завдання. Школяр завжди має досить інформації для пошуку площі – у прямокутника вказані хоча б дві сторони, які пересікаються, а у квадрата вказана одна з його сторін. Коли дитина виконує дію множення, то вибирає один з кількох варіантів, які розміщені під робочою зоною з фігурою, та проходить на новий етап завдання, де треба виконати аналогічний набір дій для іншої геометрично фігури цього типу. Всі вони відрізнятимуться між собою за довжиною сторін та кольором зображення, що вносить різноманіття у візуальний ряд завдання і робить його більш цікавим для виконання.