Трикутник – це двовимірна геометрична фігура, яка має три сторони та відповідно три кути. Існує немало різновидів трикутників, які відрізняються один від іншого особливостями співвідношення між сторонами і кутами. Наприклад, є рівносторонні трикутники з однаковими сторонами, рівнобедрені, що мають лише дві однакові сторони, прямокутний трикутник – це такий, що має один прямий кут тощо. Спосіб знаходження площі трикутника відрізняється від способу знаходження площі прямокутника або квадрата. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься зображення нового трикутника. У ньому позначено стільки сторін, скільки потрібно для того, щоб визначити його площу, користуючись особливостями підтипу цієї фігури. Наприклад, прямокутний трикутник – це розділений по діагоналі квадрат, відповідно, якщо перемножити дві його сторони, що пересікаються, а потім розділити цей добуток на двійку, то частка буде площею такого трикутника. Поряд із зображенням кожної фігури міститься підказка – як необхідно використати властивості трикутника для пошуку площі. При цьому підказка подається не у вигляді інструкції, а у вигляді короткого факту про трикутник, тож учень, навіть скориставшись нею, має самостійно зрозуміти, що робити, як скористатись наданою особливістю та що вона означає для пошуку площі фігури. Коли школяр обчислює площу трикутника, то вписує результат у порожню клітинку під фігурою, після чого проходить на новий етап завдання, де треба виконати аналогічні дії з іншою фігурою, яка належить до цього виду, але може істотно відрізнятись від опрацьованого раніше трикутника. Ця вправа не лише дозволяє натренуватись у знаходженні площі, а й вивчити особливості трикутників в залежності від їхньої будови.