З усіх двовимірних фігур чотирикутники, мабуть, є найбільш різноманітними за видами. Квадрат, прямокутник, ромб і трапеція – всі вони мають по чотири кути і по чотири сторони, однак належать до різних видів геометричних фігур, адже, окрім спільних рис, кожен вид має й свої, притаманні лише йому, особливості. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься знаходити загальну площу чотирикутника незалежно від того, до якого підтипу фігур він належить. На екрані перед школярем міститься зображення робочої зони, яка розділена на квадратні поля. Деякі з них обмежені контуром чотирикутника, який всередині зафарбовано. Учень має знайти кількість фарби, яка пішла на таку роботу у художника, зображення якого міститься поруч. Цей персонаж урізноманітнює візуальний ряд та складає дитині приємну компанію, посилюючи інтерактивний компонент вправи. Отже, відомо, що на одну клітинку йде одна одиниця фарби. Знайти кількість одиниць фарби, яка пішла на зафарбовування чотирикутника – тобто знайти його площу. Для цього учень може просто порахувати кількість клітинок, які входять до складу фігури та є зафарбованими. Або ж дитина може перемножити кількість клітинок на кількість стовпчиків фігури. Під її зображенням міститься кілька варіантів відповіді. Школяр вибирає той ,що відповідає результатам його власних обчислень – і проходить на наступний етап, де треба буде опрацювати нові фігури іншої площі, але подібним же чином. Знання, які дитина здобуває завдяки виконанню цього завдання, є досить універсальними, але водночас рухатись між етапами дуже просто, рахуючи клітинки в зафарбованій різними кольорами фігурі, яка постійно змінює розмір, але залишається чотирикутником.