Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Геометричні фігури можуть приймати різноманітні форми, але чи не найбільш особливими є такі, що мають отвори. Робота з ними є досить незвичною, однак складною вона залишається лише доти, доки дитина не зрозуміє концепцію таких фігур, їхні особливості та взаємодію наявної частини з тією, яку «вирізали». Завдяки виконанню цього завдання школяр отримає це розуміння. На екрані міститься зображення фігури з отвором. При цьому позначено не лише сторони цієї фігури, а й сторони отвору в ній. Учень має зрозуміти, що отвір – це ще одна фігура, яку ніби забрали з першої, більшої. Відповідно, для того, щоб дізнатись площу фігури після того, як в ній зʼявився отвір, необхідно від первинної площі цієї фігури, яка обчислюється звичайним способом, відняти площу отвору. Школяр виконує ці обчислення подумки, адже як фігури, так й отвори на кожному етапі є фігурами звичними для дитини, формулу пошуку площі для них дитина знає. Коли учень знаходить різницю між площею фігури без отвору та площу отвору, то вибирає відповідний варіант, що знаходиться під малюнком. Коли школяр робить це, то проходить на новий етап завдання. При цьому досить сильно у цій вправі проявляється ігровий аспект. Кожен варіант – це ключ. Учень вибирає ключ з правильною відповіддю і таким чином відкриває замок, що веде до наступного рівня завдання. Вправа тренує памʼять, бо дитина спочатку дізнається площу першої фігури, після чого тримає її в памʼяті, поки дізнається площу другої. Це завдання корисно і як тренажер для виконання складних прикладів із кількома діями, наприклад, якщо і первинна фігура, і отвір – прямокутники, то дізнатись площу фігури з отвором можна шляхом виконання віднімання між результатами двох прикладів із множенням.   

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Щ.7
Площі фігур з отворами
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися