Геометричні фігури можуть досить сильно відрізнятись між собою, однак виділяють так звані складні фігури, тобто такі, що утворені шляхом поєднання звичайних фігур в одну, наприклад, пара «обʼєднаних» прямокутників різного розміру, що мають одну спільну сторону тощо. Працювати з такими фігурами значно складніше, ніж зі звичайними, адже вони відрізняються за правилами взаємодії сторін. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься знаходити площу таких фігур. На екрані міститься зображення нової для кожного етапу складної фігури. Ті її сторони, які потрібні для знаходження площі, позначено. Спочатку учень аналізує цю фігуру та вивчає, з яких вона була утворена, що в ній особливого та як взаємодіють й співвідносяться різні її сторони. Далі аналізує формулу пошуку площі, що знаходиться під фігурою. Якщо у попередніх завданнях ця формула була прихована за активною кнопкою-підказкою, то тут вона подається відразу, адже робота зі складними фігурами є досить специфічною й непростою для учня. Формула неповна – у ній бракує як мінімум одного числа. Дитина співвідносить наявні компоненти формули зі сторонами фігури, які там є, після чого знаходить, чого бракує, вписує у порожню клітинку і доповнює формулу. Після цього залишається лише виконати потрібні обчислення. У формулі площі складної фігури міститься обʼєднання формул знаходження площі тих фігур, які її утворюють – в цьому й полягає її секрет. Тож виконання вправи є не надто складним – головне зрозуміти природу опрацьованої складної фігури. Коли учень виконує всі обчислення та заповнює всі порожні клітинки, то проходить на новий етап, де треба буде виконати аналогічний набір дій з іншою фігурою.