Дійшовши до цього завдання, дитина вже має досить великий багаж знань та практичних вмінь, повʼязаних із математичною наукою в цілому та геометрією – зокрема. Вивчаючи нову тему, учень отримує у винагороду за свої зусилля більшу свободу у роботі з цікавими випадками, розуміння того, що необхідно зробити з тими чи іншими обʼєктами опрацювання. Досі школяр працював лише з певними геометричними фігурами, але це завдання демонструє, що можливості учня значно розширились завдяки отриманим знанням, адже у ході виконання цієї вправи дитина знаходитиме площу візерунків. На екрані на кожному етапі міститься зображення робочого поля, яке має форму звичайної геометричної фігури. Візерунки, які на ній зображено, не зобовʼязані мати прямі лінії та кути, вони цілком можуть бути округлені. Але завдяки знанню числа «пі» та взаємодії різних елементів фігур, школяр можна знайти площу візерунків різної форми, знаючи довжину сторін поля, на якому ці візерунки знаходяться. Кожна така задача супроводжується ілюстраціями, які не просто прикрашають собою завдання, а й містять персонажів, котрі складають компанію дитині та додають завданню більшої інтерактивності. Коли учень обчислює площу візерунка, то вибирає один із кількох варіантів відповіді, які знаходяться під малюнком. Варіанти досить істотно відрізняються між собою, тож вони не плутають школяра, а служать для нього орієнтиром. Коли дитина зробить свій вибір, то пройде на новий етап завдання, де треба буде виконати аналогічний набір дій, але візерунок буде іншої форми. Зміняться й довжини сторін фігури, на якій цей візерунок знаходитиметься. Таке різноманіття теж посилює цікавість до завдання та узагальнює отримані раніше знання й навички.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження довжини кола і площі круга; аналізує стовпчасті та кругові діаграми.