Десятковий дріб – це особливий випадок дробу звичайного, де у знаменнику є кругле число: «10», «100», «1000» тощо. Те, де саме знаходиться силос після коми, якого розряду сягає, визначає це число. Наприклад, якщо дріб виглядає так: «0,45» – то це означає, що знаменник його у випадку переходу до формату звичайного дробу, виглядав би як «100», адже читається дріб як «нуль цілих та сорок пʼять сотих». Це означає, що десятковий дріб можна порівняти зі звичайним мішаним числом, чому й присвячено дану вправу. На екрані перед школярем міститься зображення нового для кожного наступного етапу завдання відрізка числової прямої, де є як мішані числа, й десяткові дроби. Загалом, їхнє порівняння є досить складним. Справа в тому, що воно вимагає високого рівня розуміння числа, яким є дріб. Наприклад, «0,45» при перетворенні на звичайний дріб може здатись дещо масивним, адже у чисельнику та знаменнику є багатоцифрові числа. Як його порівняти з числом, де у чисельнику «одиниця», а у знаменнику – «двійка»? Для цього школяр згадує, що такий дріб – це половина цілого. «45» – це трохи менше, ніж половина сотні, тож виходить, що «0,45» є меншим числом, ніж вказаний звичайний дріб. Таким чином, можна порівнювати десяткові дроби навіть із тими звичайними, в знаменниках яких знаходяться не круглі, а будь-які інші числа, і саме у цьому може допомогти числова пряма, яка ілюструє місцезнаходження кожного елемента. Всі дроби, які треба опрацювати дитині у цій вправі, тим не менш, є досить легкими: у знаменниках є круглі числа, стоять вони саме там, де й треба. Учню залишається лише прочитати формулювання завдання та визначити всі дроби, які входять до вказаного там проміжку. Однак, саме тут школяр починає розуміти, як десяткові та звичайні дроби співвідносяться.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.
Учень/учениця: вміє формулювати основну властивість дробу.