У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься виконувати додавання та віднімання вже не зі звичайними дробами, а з мішаними числами, кожен з яких містить у своїй структурі цілий компонент та звичайний дріб. Загалом, зробити це не так вже й складно. Учню слід памʼятати лише, що робота з цілим та дробовим компонентами відбувається окремо. Якщо ж знаменники у дробах мішаних чисел різні, їх, як і у випадку з роботою зі звичайними дробами, треба привести до одного числа шляхом множення, яке позначиться лише на дробовій частині і ніяк не відобразиться на цілій. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься відразу по два вирази із мішаними числами. Ці вирази можуть мати різні дії – і додавання, і віднімання. Школяр має порівняти результати цих прикладів, а для цього необхідно розвʼязати обидва вирази. Учень знаходить відповідь на перший приклад, запамʼятовує її, після чого розвʼязує наступний вираз. Коли порівнює результати обох прикладів, залишається лише поставити між ними відповідний знак: «більше», «менше» або «дорівнює». Коли дитина це робить, то проходить на новий етап вправи до іншої пари таких прикладів. Учень має памʼятати про низку важливих нюансів. Головне – якщо у пари мішаних чисел однакові цілі частини, то більшим є те, чий дріб є більшим. Також дитина має памʼятати, що, якщо це потрібно, дріб можна скоротити, розділивши як чисельник, так і знаменник на одне певне число, що полегшує порівняння та подальшу роботу з дробом. Скорочення дробової частини теж відбувається незалежно від цілої частини і ніяк на неї не впливає. Ця вправа не лише тренує вміння віднімати та додавати мішані числа, а й корисна для розвитку уваги й памʼяті учня.
Учень/учениця: використовує знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста.
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.
Учень/учениця: вміє зводити до спільного знаменника дроби.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.