Десяткові числа, які містять як цілий, так і дробовий компоненти, є досить простим обʼєктом для опрацювання, якщо йде мова про додавання та віднімання. Справа в тому, що робота з ними фактично не відрізняється від роботи з великими багатоцифровими числами, просто слід памʼятати про те, де знаходиться кома, яка відокремлює цілу частину від дробової для кожного мішаного числа. Додавання та віднімання виконується порозрядно: одиниці опрацьовуються з одиницями, десятки з десятками, з іншого боку десяті мають взаємодіяти з десятими, соті – з сотими, а тисячні – з тисячними. Складність цього завдання полягає у тому, що десяткові числа подаються не у стовпчик, а у рядок, тож учню слід бути уважним, щоб не пропустити розряд, не помилитись у тому, які числа мають взаємодіяти між собою тощо. Наприклад, якщо вираз виглядає як «456,61=4,0922», то учню слід памʼятати, що, хоча кількість цифр у обох доданках однакова, сума виглядатиме так: «460,7022». При цьому учню не потрібно визначати точний результат кожного виразу. Натомість школяр має порівняти суму або різницю двох таких виразів. На екрані міститься нова така пара прикладів для кожного наступного етапу завдання. Між ними знаходиться порожня клітинка, яку треба заповнити потрібним і правильним знаком. Варіанти містяться під виразом: знаки «більше», «менше» або «дорівнює». Школяр аналізує обидва приклади. Якщо він може, то достатньо просто оцінити результат кожного «на око». Це розвиває інтуїцію вміння орієнтуватись у числах. Однак, якщо відповідь неочевидна, дитина виконує точні обчислення, після чого порівнює результати цих виразів. Коли школяр переставляє у порожню клітинку потрібний символ, то проходить на новий етап завдання.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.