Якщо у попередньому завданні дитина мала порівнювати десяткові дроби зі звичайними, то тепер школяр матиме нагоду трохи відпочити, адже працюватиме у ході виконання завдання лише з десятковими дробами. Однак, вміти порівнювати їх теж важливо. На екрані перед учнем міститься зображення нової для кожного наступного етапу завдання пари десяткових дробів. Між ними – порожня клітинка, і дитина визначає, який саме знак туди треба вставити: «більше», «менше» або «дорівнює». Загалом, порівнювати десяткові дроби простіше, ніж десяткові та звичайні, адже для цього нема необхідності виконувати якісь додаткові обчислення, щоб спростити роботу. З іншого боку, необхідно проявити певну увагу до ряду деталей. Зокрема, школяр має звернути увагу на розташування коми. Вона визначає, де закінчується ціла частина і починається дробами. Загальне правило порівняння таке: якою б не буда дробова частина, більшим десятковим числом є те, в якому ціла частина є більшою. І вже якщо цифри зліва від коми однакові, тоді вже доцільно порівнювати дробовий компонент. Учень має тримати в памʼяті той факт, що дріб – це завжди частина цілого. Чим дальше від коми сягає число у дробовому компоненті, на тим більшу кількість частин розділили умовну одиницю. Тобто «3,034» є більшим числом, ніж «3,0034», адже у першому випадку до трійки додається тридцять чотири із ста, а у другій – тридцять чотири з тисячі. Також учень має памʼятати ще одне правило: перевагу при порівнянні має той розряд, який знаходиться ближче до цілих чисел. Наприклад, «0,6988» є меншим числом, ніж «0,9101», адже до одиниці другому треба додати менше умовних частинок. Коли дитина ставить у порожню клітинку потрібний знак, то проходить на новий етап, де треба порівняти іншу пару десяткових чисел.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.
Учень/учениця: розрізняє скінченні та нескінченні періодичні десяткові дроби.