Ця вправа продовжує тренувати вміння дитини визначати місце дробу на числовому промені, однак, замість того, щоб задати учню точний критерій, завдання пропонує використати навички порівняння. На кожному етапі міститься зображення нового відрізка числової прямої з іншими десятковими дробами на ньому. Вправа супроводжується зображенням персонажа, який посилює інтерактивність завдання. Важливо, що числами позначені можуть бути різні частини цього відрізка й на різній відстані, наприклад, після одиниці й до двійки дробів позначено лише «1,1» та «1,7», а от після двійки позначені відразу «2,2», «2,3», «2,4». Учень спершу має проаналізувати цей уривок числової прямої в цілому, після чого – прочитати формулювання завдання, яке міститься над даною композицією. Там у вигляді виразу зі знаками «менше» та «більше» вказано, на якому проміжку прямої цього разу слід виділити дроби. Наприклад, треба виділити всі дроби, більші, ніж двійка, але менші, ніж «3,5». У такому випадку школяр спочатку шукає найменше число, що входить до цього проміжку. Цілі числа можуть бути взагалі не позначені і шукати їх хоча й можна, але не обовʼязково. Натомість дитина має згадати, що, наприклад, «2,1» вже є числом, більшим, ніж двійка, але меншим, ніж «3,5». Тоді учень позначає його, а потім – всі числа до «3,4» включно з ним. Коли дитина визначить усі дроби, які потрапляють у проміжок, що визначається виразом із «більше» та «менше», то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічний набір дій. Завдяки виконанню цього завдання дитина закріплює розуміння того, який десятковий дріб є меншим, а який – більшим та наближається ближче до того чи іншого цілого числа.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.