Дитина вже має досвід роботи із завданнями, де необхідно було порівнювати цілі вирази, керуючись тим, який вони мали результат. Однак, досі учню доводилось порівнювати тільки пари таких прикладів. У ході виконання цього завдання пропонується стикнутись із трьома прикладами з додаванням та відніманням звичайних дробів та мішаних чисел в рамках одного рівня вправи. На екрані перед дитиною містить нова трійка таких прикладів на кожному етапі. Вони відрізняються за числами, які в них використані, за діями та за кольором. Кольорова диференціація використовується з двома цілями. По-перше, це урізноманітнює візуальний ряд завдання. По-друге, дає можливість сприймати кожен приклад окремо від інших, що вкрай важливо для їх поступового аналізу. Між цими прикладами міститься кілька порожніх клітинок. Дитина має перенести туди відповідні знаки: «більше», «менше» або «дорівнює». Ці знаки знаходяться під робочою зоною з виразами. Важливо, що у цих прикладах надається все різноманіття ускладнюючих виконання завдання елементів, наприклад, там є круглі дужки, що змушують бути уважними до порядку виконання дії, опрацьовані дроби мають різні знаменники, а в межах одного прикладу зустрічаються різні дії – і додавання, і віднімання. Учень виконує ці дії та знаходить розвʼязок, який має тримати в памʼяті, поки працює з наступним виразом. Коли школяр знаходить результат перших двох виразів, то ставить у порожню клітинку між ними відповідний знак. Після цього він переходить до третього прикладу, не забувши результат другого, аби потім порівняти вже їх. На новий етап учень проходить після того, як заповнить всі порожні клітинки.
Учень/учениця: використовує знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста.
Учень/учениця: наводить приклади скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів.
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.
Учень/учениця: вміє зводити до спільного знаменника дроби.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.