Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Чим більш багатоелементними, складними та великими прикладами стикається дитина, тим цікавішою для неї є нова задачка, новий виклик. Досить часто учень може просто втомитись від постійного зростання рівня складності. Для того, щоб продовжити вивчення теми виразів із різними діями та різними числовими компонентами, але зберегти цікавість школяра до теми, можна пожертвувати точністю. Замість того, щоб шукати, чому дорівнює той чи інший вираз, який точний результат він дає, можна дати приблизну його оцінку за допомогою знаків «більше» або «менше». З таким форматом подання інформації й стикнеться дитина у ході виконання цього завдання. На екрані перед учнем міститься зображення повного та завершеного виразу такого роду – нового для кожного наступного етапу завдання. У цьому виразі є різні компоненти: натуральні числа, звичайні та десяткові дроби, числа у степені тощо; містяться там також і різні дії: додавання й віднімання, множення й ділення. Замість того, щоб дати конкретний результат обчислень, пропонується число, яке позиціонується як те, що є більшим або меншим, ніж результат цього виразу. Учню нема необхідності проводити точні обчислення. Достатньо просто підтвердити чи спростувати правильність виразу. Дитина оцінює числа та їхню взаємодію, після чого вирішує, чи дійсно надане число є меншим або більшим, ніж вираз, після чого натискає на «так» або «ні». Коли школяр робить свій вибір, то проходить на новий етап завдання, де треба буде аналогічним чином опрацювати інший приклад. При цьому акцент робиться на їхньому різноманітті: дитина на кожному етапі не просто стикається з іншими числами, а й працює з новим їх різновидом, з іншою комбінацією дій.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.13
Приблизне значення
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися