Чим більш багатоелементними, складними та великими прикладами стикається дитина, тим цікавішою для неї є нова задачка, новий виклик. Досить часто учень може просто втомитись від постійного зростання рівня складності. Для того, щоб продовжити вивчення теми виразів із різними діями та різними числовими компонентами, але зберегти цікавість школяра до теми, можна пожертвувати точністю. Замість того, щоб шукати, чому дорівнює той чи інший вираз, який точний результат він дає, можна дати приблизну його оцінку за допомогою знаків «більше» або «менше». З таким форматом подання інформації й стикнеться дитина у ході виконання цього завдання. На екрані перед учнем міститься зображення повного та завершеного виразу такого роду – нового для кожного наступного етапу завдання. У цьому виразі є різні компоненти: натуральні числа, звичайні та десяткові дроби, числа у степені тощо; містяться там також і різні дії: додавання й віднімання, множення й ділення. Замість того, щоб дати конкретний результат обчислень, пропонується число, яке позиціонується як те, що є більшим або меншим, ніж результат цього виразу. Учню нема необхідності проводити точні обчислення. Достатньо просто підтвердити чи спростувати правильність виразу. Дитина оцінює числа та їхню взаємодію, після чого вирішує, чи дійсно надане число є меншим або більшим, ніж вираз, після чого натискає на «так» або «ні». Коли школяр робить свій вибір, то проходить на новий етап завдання, де треба буде аналогічним чином опрацювати інший приклад. При цьому акцент робиться на їхньому різноманітті: дитина на кожному етапі не просто стикається з іншими числами, а й працює з новим їх різновидом, з іншою комбінацією дій.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.
Учень/учениця: наводить приклади додатних та від’ємних чисел.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження модуля числа, порівняння раціональних чисел, додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.