У множення є кілька особливих властивостей, притаманних саме цій математичній дії, і розподільна, якій присвячена ця вправа, є однією з них. Розподільна властивість множення характеризує цю дію наступним чином: якщо число помножити на суму двох інших чисел, то результат буде такий самий, як й у випадку, якщо помножити це число на кожен із доданків окремо, після чого вже виконати додавання. Таким чином, цю властивість ілюструє два типи прикладів. Перший зображує число, яке треба помножити на вираз із дією додавання, який забрано у круглі дужки (що показує те, що цю дію слід виконати першою). Другий являє собою результат розподільної властивості: одне й те саме число множиться на два різних числа, і між цими прикладами стоїть знак «плюс». У ході виконання цього завдання дитина буде шукати вирази, які ілюструють цю властивість. На екрані перед учнем міститься зображення кількох прикладів з дією множення. Всі вони різні, однак, у кожному – по кілька чисел та може бути й кілька різних дій. Наприклад, пара множників, до якої додається ще одне число. Або три множники, від яких віднімається четверте число. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб серед всіх виразів, які зображені на малюнку, вибрати ті, які ілюструють розподільну властивість множення, тобто підпадають під наведений вище опис. Коли школяр виділяє їх, то проходить на наступний етап, де познайомиться з новим різноманіттям виразів. Завдяки виконанню цього завдання дитина зрозуміє не форму, а саму суть розподільної властивості множення, познайомившись з різними її прикладами. Це досить важливо, адже цю властивість вивчають, перш за все, тому що вона корисна для використання при опрацюванні дії множення, де вона знаходиться з іншими діями у великих прикладах.
Учень/учениця: розуміє, що таке властивості додавання і множення раціональних чисел.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають розкриття дужок, зведення подібних доданків.