Читаючи десятковий дріб, дитина називає два окремих числа: цілу частину та дробову. Однак, при опрацюванні дробів та виконанні з ними математичних дій, робота відбувається по розрадам, а тому важливо розуміти, де саме знаходить та чи інша цифра, яку роль вона відіграє у розрядній схемі числа. Складність тут полягає у тому, що назви розрядів дробової частини досить схожі на назви звичайних розрядів, адже походять від кількості нулів у можливому знаменнику. Якщо цифра знаходиться відразу після коми (яка символічно розділяє дробовий та цілу частини числа), то вона в розряді десятих. На противагу їй друга цифра у числі перед комою виражає розряд десятків. Друга цифра після коми знаходиться у розряді сотих; третя цифра перед комою – у розряді сотень. Запамʼятати різницю не складно, але краще за все це вийде на практиці, можливість якої й надає це завдання. На екрані перед учнем міститься зображення десяткового дробу – нового для кожного наступного етапу завдання. Ці числа мають здебільшого і цілу частину, і дробову, при чому в обох є по кілька розрядів, тож може здатись, що дитина має справу з великими числами, хоча «12,7578» є меншим числом, ніж «13». Над дробом сформульовано завдання, у якому вказується розряд. Дитина має зрозуміти, про який саме розряд йде мова – цілої частини або дробової, та де конкретно він знаходиться. Після цього школяр має вибрати
з-поміж варіантів, що подають окремо від дробом, яка цифра знаходиться на місці названого у завданні розряду. Коли школяр зробить свій вибір, то пройде на новий етап, де треба виконати аналогічний набір дій, але дріб там буде іншим, новими будуть варіанти вибору, а також інший розряд назветься у формулюванні завдання.
Учень/учениця: наводить приклади скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.
Учень/учениця: вміє формулювати основну властивість дробу.