Рівняння – це математичний вираз, де один із членів рівності є невідомим, і замість нього використовується умовна літера, наприклад, традиційний «ікс». При цьому відомо, чому дорівнює результат тої чи іншої дії або комплексу дій. Тобто фактично рівняння – це вираз, де необхідно визначити один із членів математичного процесу, знаючи його результат. Розвʼязати рівняння – значить дізнатись, яке число ховається за цим «х». Цьому й присвячено це завдання. На екрані перед учнем міститься рівняння – нове для кожного наступного етапу вправи. Перед учнем на екрані міститься зображення такого рівняння. Дитина вже виконувала роботу, присвячену пошуку невідомого елемента прикладу, але рівняння – не просто пошук невідомого множника або дільника. Рівняння є виразом, що частіше за все містить відразу кілька дій. Наприклад, «(х+54)10=700». Для того, щоб знайти невідомий компонент виразу, необхідно виконати правильну послідовність дій, не допустивши жодної помилки. Наприклад, тут спочатку треба дізнатись, чому дорівнює вираз «х+54», який сприймається як множника. Для цього треба «700» розділити на «10». Залишається вираз «х+54=70», а з нього стає зрозуміло, що «х=16». На екрані перед учнем на кожному етапі міститься зображення не просто рівняння, а всього поетапного його розʼязку. Дитина слідкує за послідовністю описаних дій та вписує у порожні клітинки числа, яких там бракує, поступово підбираючись до остаточної відповіді. Знайшовши і її, школяр проходить на новий етап завдання. Таким чином, акцент уваги зміщується із безпосереднього виконання тих чи інших дій на правильну їх послідовність. Це важливо, адже при розвʼязуванні великих рівнянь важливо не заплутатись і знайти вірний шлях для пошуку невідомого.
Учень/учениця: розв’язує рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння.