Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Робота з координатною площиною, де точки знаходяться не в статиці, а в динаміці, тобто переміщуються з одного положення відносно осі «х» та осі «у», є досить складною, адже вимагає серйозної концентрації, вміння аналізувати положення точки швидко та правильно, а головне – здатності дитини орієнтуватись у координатах. Це вміння напрацьовується і приходить з практикою, яку надає тренування, зокрема – за допомогою цього завдання. На екрані перед учнем міститься зображення поки що порожньої координатної площини. Над цією композицією є формулювання задачі, яка ставиться перед дитиною. Згідно з нею необхідно позначити нове положення точки, якщо відомі її колишні координати та те, як вони змінились. Початкове положення точки вказується лише у завданні, але не на координатній площині, що й становить собою головну складність вправи. Школяр має спочатку знайти цю точку та позначити її положення в уяві, сконцентрувавшись на тому, як вона рухається спочатку на осі «х», а потім, запамʼятавши, куди вона переміститься по ній, виконати переміщення по осі «у». Оскільки вся робота проходить  подумки, це вимагає від учня концентрації та розуміння особливостей роботи з координатною площиною. Коли дитина позначає нове положення точки, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати подібний набір дій, але початкові координати нової точки будуть іншими. Зміниться й її шлях по обом осям. Таке різноманіття теж є важливим елементом тренування, адже поступово учень відчуває себе все більш впевненим у роботі з точками, і їй доводиться докладати менше зусиль, щоб тримати в памʼяті положення точок у тій чи іншій чверті. Це зробить виконання подібних завдань у майбутньому більш простим для дитини.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
У.4
Рух точок від початкової координати
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися