Ця вправа продовжує низку завдань, які присвячені опрацюванню теми додавання та віднімання дробів й мішаних чисел із цілим та дробовим компонентами. Ця тема є досить непростою не стільки з точки зору складності концепції, а з точки зору практики. Для того, щоб навчитись дійсно без помилок та швидко виконувати додавання й віднімання з дробами, що мають різні знаменники, потрібно виконати досить багато таких прикладів, аби звикнути до всіх особливостей цього процесу та закріпити це досвід практикою. Однак, безкінечні вправи з самими лише прикладами дитині здадуться надто нудними, аби вона змогла зберігати ефективність опрацювання цієї теми довго. Тому кожне завдання у цьому комплексі вправ дещо відрізняється за тематикою, сюжетним оформленням і механікою виконання – навіть сильніше, ніж більшість інших тем. У ході виконання цієї вправи учень відчує себе садівником, який шукає, яка ж рослинка приживеться у тому чи іншому горщику. І традиційно в ці грі дитині допоможе знання математики. На екрані міститься зображення порожнього горщика, де приживеться лише одна рослинка з-поміж тих, що оточують його. Як зрозуміти, яка рослинка підійде цього разу? Біля кожної є своє число. Під робочою зоною з горщиком та рослинками є окрема зона з прикладом, що містить додавання та віднімання, хоча б три числа для опрацювання, а елементи ці є мішаними числами з різними знаменниками. Дитина аналізує та розвʼязує приклад, знаходячи результат, після чого шукає число, що є найближчим до нього серед тих, якими підписані рослинки. Коли школяр переносить відповідну рослинку до горщика, то проходить на новий рівень до іншого прикладу і нових рослинок. Різноманіття виразів підтримується різноманіттям ілюстрацій.
Учень/учениця: використовує знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста.
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.
Учень/учениця: вміє зводити до спільного знаменника дроби.