Приклади з десятковими дробами вирішувати не так вже й складно, однак, це вимагає досить великої уваги та зосередженості від дитини. Відтак навчитись це робити – значить виконати не один десяток прикладів із цими десятковими числами. Щоб учень не нудьгував, ця вправа пропонує дещо інший вектор виконання. Замість того, щоб шукати результат додавання або віднімання десяткових чисел, учню пропонується до готової відповіді підібрати елементи прикладу: пару доданків або зменшуване та відʼємник. На екрані перед школярем міститься зображення робочої зони з кількома багатоцифровими десятковими числами, які містять у собі досить велику кількість розрядів, здебільшого дробових, хоча й цілий компонент може бути великим. Щоб учень не заплутався, всі числа виповнені в різних кольорах. Крім того, аби урізноманітнити візуальний ряд завдання, поряд з робочою зоною є зображення казкового персонажа, як от дракона, який видихає полумʼя. Над робочою зоною міститься формулювання завдання, де вказується дія (додавання або віднімання) та її результат. Учень має проаналізувавши це десяткове число із завдання, підібрати такі два числа з-поміж наведених нижче варіантів, щоб в результаті додавання або віднімання вони давали саме це десяткове число. Для цього школяр має досить добре орієнтуватись у дробах і послідовно проаналізувати розряди числа-результату, починаючи з найменшого дробового, тобто такого, що знаходиться якнайдалі від коми. Коли дитина вибирає пару десяткових чисел, що підходять для утворення завершеного прикладу, то проходить на новий рівень до іншого подібного завдання. Там зміниться не лише набір чисел, а й дія, яку вони виконують.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.