Дитина вже познайомилась з десятковими дробами, вже дізналась про головні риси цих математичних одиниць, їхній звʼязок з іншими дробами тощо. Формат десяткових дробів використовується тому, що з їхньою допомогою досить просто виконувати різні обчислення з цілими числами. Крім того, запис десяткових дробів є досить зручним. Однак, для того, щоб в майбутньому виконувати з ними навіть прості дії на кшталт віднімання та додавання, необхідно навчитись орієнтуватись у цих числах, визначаючи, яке є більшим, а яке – меншим. Будь-який дріб, і десятковий в тому числі, є частиною цілого, однак, особливості зображення цього виду дробів, які відрізняють його від інших, дещо збивають учня, тож ця вправа, у ході виконання якої школяр виконуватиме сортування дробів, є корисним способом навчитись порівнювати ці математичні одиниці. На екрані перед дитиною міститься зображення кількох десяткових дробів. Вони можуть мати або не мати цілу частину. Під ними є дві робочі зони. В обох є інші десяткові дроби для порівняння. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб розсортувати дроби із загального поля до цих двох робочих зон відповідно за їх розміром. Порівнюючи десяткові дроби, перше, на що слід звертати увагу, це цілий компонент. Дріб «4,9874» є меншим, ніж «5,101». Поза тим порівняння відбувається за принципом близькості до наступної одиниці. Чим ближче розряд до коми, тим більш значущим він є: «0,192» є меншим, ніж «0,273». Якщо наступний після коми розряд в обох дробах містить однакову цифру, аналізувати треба наступний після десятих, якщо ж і за ним вони співпадають – то порівнювати треба соті і так далі. Коли школяр розсортує всі дроби, то пройде на новий етап завдання.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.
Учень/учениця: розуміє правила знаходження дробу від числа та числа за його дробом.