Спочатку дитина виконувала вправу, де необхідно було лише додавати звичайні дроби. Потім учень розвʼязував приклади з протилежною до додавання дією – з відніманням. Після цього тренувався в одному виразі виконувати послідовно обидві дії. Наступний крок до остаточного опанування цієї теми полягає у роботі з дійсно великими багатоелементними прикладами, які не лише містять як додавання з відніманням, так і круглі дужки для визначення того, яку дію слід виконувати першою. Їх наявність, а також як мінімум чотири дроби для опрацювання робить виконання вправи складнішим за будь-які попередні завдання по цій темі – і відповідно більш цікавим. На екрані перед школярем міститься такий приклад – інший для кожного наступного етапу завдання. В якості підказки для дитини надається набір варіантів, які претендують на місце результату цього прикладу. Сюжетним доповненням вправи є те, як ці варіанти відповіді зображуються. Це дроби, які літають над галявиною на симпатичних пухкеньких хмаринках. Тож завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб шляхом правильних обчислень знайти та вибрати потрібну хмаринку з-поміж інших. Числа та приклади сприймаються скоріше як інструмент , як засіб для того, щоб виграти у цій милій та корисній грі. Школяр аналізує приклад та, перш за все, визначає, яку дію треба зробити першою, які два дроби першими опрацювати. Потім учень продовжує обчислення у звичайній послідовності – зліва направо. Коли дитина знаходить потрібну хмаринку і вибирає її, то проходить на новий етап завдання, де треба виконати аналогічний набір дій. Приклад буде іншим, як і варіанти відповіді, зміняться й деталі малюнку. Це різноманіття має привернути увагу школяра.
Учень/учениця: використовує знаходження спільних дільників двох чисел, найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста.
Учень/учениця: використовує знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста.
Учень/учениця: наводить приклади скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів.
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.
Учень/учениця: вміє зводити до спільного знаменника дроби.