Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа продовжує низку завдань, які присвячені вивченню властивостей множення. Якщо під час виконання попереднього завдання дитина мала лише розпізнати випадок використання того чи іншого закону, то у ході виконання цієї вправи школяр вже буде на практиці їх опрацьовувати. Властивостей множення не так вже й багато, однак, всі вони можуть бути корисними, особливо, коли учень працює з досить великими завдання з кількома елементами, тож актуальність цієї вправи не підлягає сумнівам. На екрані перед школярем міститься зображення рівності, яка демонструє один із законів множення. Знаходити добуток не потрібно. Натомість учень має відтворити правило, про яке йде мова, адже рівність є неповною – у ній бракує одного з елементів. На його місці – каркас дробу, де на місці обох частин дробу порожні клітинки. Школяр аналізує рівність, яку бачить та те, що саме вона означає. Наприклад, переставна властивість ілюструє факт незмінності добутку після перестанови місцями множників. Розподільна властивість виглядає інакше. Між двома парами множників є знак «+», при цьому ці пари множників мають спільний компонент – один і той самий дріб. Відповідно, можна виділити його, забравши за дужки, а пару неоднакових дробів представити в якості доданків у цих круглих дужках. Тоді замість того, щоб множити спочатку один дріб на інший, потім той самий – на третій дріб, а потім ще й додавати добутки, можна просто додати неоднакові дроби, після чого один раз їх помножити на той дріб, який було винесено за межі дужок. Коли дитина заповнює порожні клітинки, вписуючи туди ті дроби, які потрібно, то демонструє знання законів множення і переходить до іншого етапу з новою ілюстрацією цих правил.

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
И.8
Виносимо спiльний множник за дужки
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися