Для того, щоб дійсно добре оволодіти математикою, мало просто завчити той чи інший розділ або учбовий матеріал. Попри наявність великого різноманіття тем та необхідності покладатись на памʼять, математика – ще й наука, яка вимагає, перш за все, розуміння матеріалу. І це розуміння приходить за допомогою спеціальних завдань, які направлені саме на розвиток уваги, вміння співзіставляти члени виразів, знаходити закономірності та на їх основі робити універсальні висновки. У ході виконання цього завдання дитина не буде працювати з точними числами, шукаючи конкретний результат тої чи іншої дії. Натомість учню буде задано питання про те, як на будь-який приклад вплине та чи інша зміна з його складовими. На екрані перед школярем міститься питання, де вказується те, яких саме метаморфоз зазнає той чи інший член математичного виразу, наприклад, що станеться з сумою, якщо доданок збільшиться на «1,7»? Під питанням знаходиться робоча зона у вигляді сувою з кількома варіантами відповіді. Також коло нього міститься й зображення додаткового персонажа, який робить завдання більш інтерактивним. Школяр читає питання, після чого аналізує кожен із варіантів відповіді. Головне тут – розуміння взаємодії чисел. Для наведеного вище прикладу відповідь досить проста: якщо один із доданків збільшується на «1,7», то й сума збільшується відповідно на таке ж число. Однак, випадки бувають й більш заплутаними. Ця вправа стимулює уяву та розвиває аналітичні здібності, адже всі обчислення дитина проводить подумки. Коли школяр вибирає один із варіантів, які зображені на сувої, то проходить на новий етап, де треба виконати аналогічний набір дій, але питання, звісно, буде вже іншим.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.