Дитина вже виконувала завдання, які обʼєднували в собі дві різні теми, наприклад, десяткові числа та рівняння або ж десяткові числа та геометрія. Ця вправа робить щось подібне, однак, у ході її виконання учень буде займатись дечим іншим, а саме – вибиратиме, який знак необхідно поставити у числовий вираз з десятковими числами, аби утворилось в результаті всіх дій таке число, яке вказане у ньому. Загалом, ця вправа подібна до підбору невідомих членів прикладу, от тільки замість пошуку невідомого доданка або зменшуваного, треба підібрати невідомий математичний знак. На екрані перед школярем міститься зображення нового для кожного етапу багатоелементного прикладу. У ньому здебільшого десяткові числа. Результат прикладу вже є відомим. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб у кожну порожню клітинку між цими елементами поставити або «+» або «-» у такій послідовності, щоб результат, наведений після «=», був правильним. Для цього школяр має комплексно оцінити вираз. В рамках одного прикладу може бути і віднімання, і додавання. Дитина порівнює числа між собою та числом по інший бік від знаку рівності, аналізує їх та розставляє відповідні математичні знаки. Коли учень це робить, то проходить на новий етап до аналогічного завдання з подібною механікою виконання, але іншими числами для опрацювання. Дитина має звернути особливу увагу на розрядність чисел, наприклад, на те, що сусідніми елементами можуть бути «0,2» та «0,01». Їхня сума буде «0,21», а різниця – «0,19». Крім того, учень може почати опрацьовувати елементи, починаючи не від першого, а від останнього, тут нема ніяких обмежень – аби лише результат був правильним.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.