Тема додавання та віднімання дробів із різними знаменниками є актуальною не лише тому, що вона дозволяє дійсно ефективно навчитись працювати з цими математичними одиницями. Таке вміння є корисним для повсякденного використання, адже у майбутньому в різних випадках та життєвих ситуаціях учню може знадобитись знання додавання й віднімання дробів із різними знаменниками. І задачі, в яких описуються подібні ситуації, показують це. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься зображення нової такої задачі, де описується ситуація, для вирішення якої необхідно додати або відняти мішані числа та звичайні дроби. Учень уважно читає умови завдання та аналізує текст, в якому точно не вказується, в яких відношеннях мають бути вказані там числа. Натомість школяр має сам зрозуміти, що треба додати, що від чого відняти та як дізнатись відповідь на питання, яке формулюється у завданні. Для того, щоб посилити мотивацію дитини, задача супроводжується ілюстраціями, котрі зображують те, про що йдеться в тексті. Деталізовані та симпатичні малюнки оточують задачу і зображають не лише умовні декорації, а й персонажів, які в тексті описуються. Це посилює інтерактивність завдання. Отже, школяр самостійно подумки формулює приклад та виконує всі обчислення. Чисел для опрацювання в рамках одного рівня лише два, але це досить великі числа, і знаменники в них різні, тож учню доведеться докласти досить великих зусиль, аби подумки виконати всі обчислення правильно. Під задачею є кілька варіантів відповіді, які допоможуть зрозуміти, яке число треба використати в якості спільного знаменника. Коли дитина вибирає правильний варіант, то переходить на новий рівень до іншої задачі.
Учень/учениця: використовує знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста.
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.