Головна складність у роботі з мішаними числами та звичайними дробами при виконанні з ними дій додавання та віднімання полягає в обсязі інформації, з яким доводиться стикатись дитині. Адже якщо у прикладі три мішаних числа з різними знаменниками у дробовій частині, доводиться підбирати до них спільний знаменник, множити на відповідні числа кожен з дробів, і вже після цього виконувати додавання чи віднімання. Тому робота з текстовими задачами, де йде мова відразу про кілька мішаних чисел, є, мабуть, найскладнішим розділом у цій темі. Текстова задача описує певний сюжет, а не дає вже готовий приклад. Сюжет має розвиток подій, і він неодмінно повʼязується з числами. Наприклад, відома загальна кількість умовних предметів чи кількість предметів у перші групі та те, що в другій на певне число обʼєктів менше. А питання полягає у тому, скільки предметів міститься у третій групі. У такому випадку, хоча мішаних чисел тільки троє, дитині доводиться утворювати досить великий ланцюжок операцій: спочатку дізнатись, скільки було предметів у другій групі, потім додати число предметів у першій та другій. Тоді залишиться утворене число відняти від загальної суми, щоб дізнатись кількість предметів у невідомій третій групі. І всі ці операції дитина має не лише реалізувати подумки, виконуючи обчислення з дробами з різними знаменниками. Школяр має ще й сам зрозуміти, яку послідовність дій треба виконати. Таким чином, ця вправа, у ході виконання якої учень на кожному етапі стикатиметься з подібними задачами, є дуже корисною і для закріплення навичок додавання й віднімання дробів, і для розвитку концентрації, аналітичних здібностей та памʼяті дитини.
Учень/учениця: використовує знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста.
Учень/учениця: наводить приклади скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів.
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.
Учень/учениця: вміє зводити до спільного знаменника дроби.